reklama

Co nam prinesie novy rok?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Uz sa tesim na nadherny zivot.Hovori sa ze sedmycka prinasa stastie.Tak dufam ze to stastie dudeme mat aj my.Bohactvo,nadherne dovolenky,Zivot plny nadhernych veci ktore nam kazdy rok niekdo slubuje.Aj ja chcem ist dva krat do roka na dovolenku,aj ja chcem navstivit svoju sestru v amerike kde ma nechcu pustit,aj ja chcem mat diplomaticky pas aby som mohla cestovat po svete,aj ja ,aj ja.Urcite nie som sama,kazdy tuzi po veciach ktore nie su prenho pristupne.a preto si davme otazku preco?Preco nemozeme mat to co maju ostatny?

Edita Rezikova

Edita Rezikova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

50-ka je nadherny vek.Radujme sa s toho co mame. Zoznam autorových rubrík:  50-a viac...Kde bolo tam...Koralky....Co prave citam...Postrehy...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu